XUNTANZA EN AGOLADA. FERIA DE PALABRAS



En los cruces de caminos se creaban los campos de feria para la compraventa de productos agrícolas. Estos espacios eran verdaderas ferias de la palabra, en donde la gente se ponía al día de todo lo que pasaba en el mundo más próximo, se cerraban acuerdos y se dirimían conflictos. Los Pendellos de Agolada son uno de los campos de feria de los mejor conservados de Galicia, con estructuras de mamposteria y madera del S. XVIII, en donde los comerciantes de antaño guardaban sus mercancías, comían y pasaban la noche.


La Asociación de Amigos dos Pendellos hizo de anfitrión para que los blogueiros interesados en conocer la verdadera Casa das Palabras de Pontevedra se acercaran hasta Agolada.

Los habituales de la red se vieron las caras en el foro de piedra de las Pendellos, y estiraron las piernas por los caminos animados del Sobreiral do Arnego.

El día se pasó pronto de la mano de un grupo de personas que está realizando un trabajo riguroso.

Con un empeño que lo empapa todo, consiguieron hacernos una transfusión de pasado y clorofila.


4 Deja tu comentario pinchando aquí:

Cuspedepita dijo...

Si, a única mágoa é que eramos moitos e non deu tempo a falar con todos o que quixeramos, pero para iso sempre temos este remedio:-)
Un pracer coñecerte. Seguro que nos atoparemos noutras xuntanzas no futuro.
Unha aperta

Anónimo dijo...

a seguir na ruta!!! Sempre a máis!!!

saúdos

juanjo

busto.agolada dijo...

Amigo Marcos: Foi un pracer coñecerte e saber da túa páxina. Eu levo uns días lago desnortado e creo que foi polas gratas impresións vividas convosco na Xuntanza do 31. Quedas ligado no meu blog. Unha aperta desde Agolada, as terras do norte, gándara laxeira de feiras antigas.

Dedo en la Sopa dijo...

Benvidos os tres por estas páxinas:

Hai que seguir na ruta e máis alá.

Temos que repetir a experiencia.

Manuel: Grazas polo enlace. É moi grato enredarese na tea que estades a construir con tanta dedicación e devoción pola memoria.